• head_banner

Cumu sò fatti i cumpunenti di Sapphire?

A durezza di u zaffiro hè seconda solu à quella di i diamanti in a natura, è sta pruprietà assai dura rende assai difficiule di processà.Allora, ancu s'è u zaffiro hà assai proprietà eccellenti, hè un materiale otticu è meccanicu assai bonu, ma per via di a difficultà di trasfurmazioni è longu tempu di prucessu, u so prezzu hè assai altu, chì impedisce a so popularizazione.

Ogni ligame di trasfurmazioni di zaffiro hè ligatu à se l'ultimu ligame pò risponde à i standard di trasfurmazioni.Per quessa, in u trasfurmazioni di zaffiro, hè necessariu di confià in un bonu equipamentu è un persunale di trasfurmazioni espertu per assicurà a qualità.

.Crystal Growth: Utilizendu un furnace di crescita di cristalli per cultivà grandi è di alta qualità cristalli di zaffiro di cristallo unicu, principarmenti aduprà KY (Kyropoulos Growth Sapphire) zaffiro di metudu per parti ottiche

.Crystal Orientation:Detect l'orientazione di cristallu di a crescita di cristalli è bolle internu è altre defezioni à l'internu per assicurà chì l'orientazione di cristalli desiderata è i cristalli senza difetti interni ponu esse ottenuti in u prossimu prucessu.

.Drilling: Pigliate u lingotto di zaffiro da u cristallu di zaffiro cù a perforatrice.

.Rounding Processing: Aduprate una macina cilindrica per macinà u lingotti per ottene una precisione dimensionale precisa

.Slicing: Slice ingot di zaffiro in una dimensione vicinu à u cumpunente di zaffiro finitu

.Grinding: Eliminate a strata di danni di taglio chip causata da slicing è migliurà a flatness di u biancu

.Chamfering: Grind the edges and corners of the blank in arcs or 45 ° bordes per migliurà a forza meccanica di u bordu di u pruduttu è evità danni di stress.

.Polishing: Migliurà a rugosità di a superficia di u cristallu di zaffiro, sguassate a capa di sub-dannu di a superficia, è fate chì a superficia ghjunghje à a liscia è a flatness necessaria.

.Controllà finale: Aduprate diversi strumenti o ochji nudi per verificà s'ellu i cumpunenti risponde à i requisiti di u disignu, cumprese dimensioni, tolleranza, qualità di a superficia, flatness, chamfering, etc.

.Packing: Packing u vostru windows zaffiro cù capacitor papers、ziplock bag è scatula di cartone o cum'è a vostra dumanda.

Cuntattateci se site interessatu à i nostri finestri di zaffiro.


Tempu di pubblicazione: 02-09-2021

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi